ساماندهی بازار کهنه قم نیازمند تعامل بین دستگاهی است
ساماندهی بازار کهنه قم نیازمند تعامل بین دستگاهی است
محمود مسگری با انتقاد از رویه موجود در مسیر ساماندهی بازار کهنه، بیان کرد: میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف و امور خیریه قم در مسیر ساماندهی بازار کهنه همکاری لازم را انجام نداده‌اند و مانع از تعریض شوارع و افزایش خدمات ایمنی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، محمود مسگری در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: شهرداری، اداره کل اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این رابطه مسئولیت مستقیم دارند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با انتقاد از رویه موجود در مسیر ساماندهی بازار کهنه، بیان کرد: میراث فرهنگی و اداره کل اوقاف و امور خیریه قم در مسیر ساماندهی بازار کهنه همکاری لازم را انجام نداده‌اند و مانع از تعریض شوارع و افزایش خدمات ایمنی می‌شوند.

مسگری اضافه کرد: مسئولان این دو سازمان برای درک عمق مشکلات ساکنان و کسبه بازار کهنه، چند مدتی در این محدوده ساکن شوند تا به مشکلات این قبیل از شهروندان از نزدیک آشنا شوند.

وی ابراز کرد: برای ساماندهی بافت فرسوده، تعریض شوارع و تجیهز خدمات ایمنی که دغدغه به حق ساکنان است باید تعاملات مورد نیاز در زمان کوتاهی صورت بگیرد.