تفریغ بودجه سال ۹۷، سه سازمان شهرداری قم تصویب شد
تفریغ بودجه سال ۹۷، سه سازمان شهرداری قم تصویب شد
اخوان با اشاره به تفریغ بودجه سه سازمان شهرداری اظهار داشت: تفریغ بودجه سال ۹۷ سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم، شامل وصولی قطعی ۳۲ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال و هزینه قطعی ۲۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، یکصدودهمین جلسه رسمی شورای شهر قم با حضور شهردار قم، قائم‌مقام شهردار، معاونان شهردار و اعضای شورای شهر در سالن جلسات شهید باکری این شورا برگزار شد. در این جلسه تفریغ بودجه سال ۹۷، سازمان‌های مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، حمل‌ و نقل و ترافیک و قطار شهری قم به تصویب اعضای شورای اسلامی این شهر رسید.

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم در این جلسه گفت: تفریغ بودجه سال ۹۷ سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی قم، شامل وصولی قطعی ۳۲ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال و هزینه قطعی ۲۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال مورد بررسی قرار گرفت.

مجید اخوان با اشاره به اخذ مجوز تفریغ سال ۱۳۹۷ سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک، گفت: تفریغ بودجه این سازمان از حیث وصولی قطعی ۱۲۴ میلیارد و ۵۷۷ میلیون ریال و به لحاظ هزینه قطعی ۹۹ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال است که هزینه‌ها کمتر از وصولی بوده و در این زمینه تذکر لازم داده‌شده است.

وی ادامه داد: ازجمله تذکرات موجود در حوزه عملکرد سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک جمع‌آوری ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری است که باید پیش از مستهلک شدن دوچرخه‌ها نسبت به تعیین تکلیف آن‌ها اقدام فوری انجام شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بررسی لایحه اخذ تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ سازمان قطار شهری، گفت: این لایحه به لحاظ وصولی قطعی ۲۲ میلیارد و ۷۶۲ میلیون ریال و ازنظر هزینه قطعی ۲۱ میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال است که ۴۸ درصد تحقق درآمد و ۴۵ درصد تحقق هزینه‌ها در این سازمان رقم خورده است.