شورای اسلامی شهر به شهرداری اعتماد دارد
شورای اسلامی شهر به شهرداری اعتماد دارد
مالکی نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر به شهرداری اعتماد دارد، افزود: مردم و مسئولان قم به خدماتی که شهرداری در مناسبت های ملی مختلف انجام می‌دهد اذعان دارند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسن مالکی نژاد، اهمیت راهپیمایی اربعین امسال را به دلیل وقایعی که این روزها در عراق می‌گذرد، بیش از سال‌های قبل عنوان کرد و اظهار داشت: بر اساس گزارش‌ها تعداد زائران خارجی از جمله پاکستانی که برای رفتن به کربلا از قم عبور می کنند، افزایش پیدا کرده‌ است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر به شهرداری اعتماد دارد، افزود: مردم و مسئولان قم به خدماتی که شهرداری در مناسبت های ملی مختلف انجام می‌دهد اذعان دارند.

مالکی نژاد همچنین با اشاره به موضوع اسکان و پذیرایی زائران اربعین، مساله تبلیغات و اطلاع رسانی برای استفاده از ظرفیت های مردمی را در این زمینه مهم دانست و گفت: وقتی به لحاظ قانونی مانعی وجود ندارد، نباید در بودجه تعیین شده برای اربعین ردیفهای خاصی را جدا کنیم و اختیارات شهرداری را در هزینه ها محدود نماییم.