انقلاب اسلامی موجب دفع فتنه‌ها و تقویت جریان مقاومت در منطقه شده است
انقلاب اسلامی موجب دفع فتنه‌ها و تقویت جریان مقاومت در منطقه شده است
دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم باهدف توقف ندای حق‌طلبی نظام، به‌سان گرگ‌هایی در کمین نشسته یکی از فرماندهان سلحشور جبهه مقاومت را به همراه سردارانی پرافتخار ناجوانمردانه ترور کردند مسئولیت ما و مردم همیشه درصحنه بیشتر از هر زمان دیگر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهرمقدس قم به مناسب آعاز یوم الله دده فجر و پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی با صدور پیامی این دهه را تبریک گفت، متن بپیام به شرح زیر است:

دهه فجر آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.  مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

دوازده بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷، روز ورود تاریخی حضرت روح‌الله الموسوی الخمینی (ره)، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به ایران عزیز روزی فراموش‌نشدنی برای ملت همیشه قهرمان ما محسوب می‌شود. روزی که امام راحل و عظیم الشان، پس از ۱۵ سال دوری از وطن در میان استقبال پرشور و میلیونی مردم قدم به خاک میهن اسلامی گذاشتند.

در این روزها بود که مردم فهیم و انقلابی توانستند با هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد ستم‌شاهی، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خود را آغاز کنند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شوند.

تردیدی نیست که در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی و خط‌مشی ترسیم‌شده توسط رهبر خردمند انقلاب و در سالی که دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم باهدف توقف ندای حق‌طلبی نظام، به‌سان گرگ‌هایی در کمین نشسته یکی از فرماندهان سلحشور جبهه مقاومت را به همراه سردارانی پرافتخار ناجوانمردانه ترور کردند مسئولیت ما و مردم همیشه درصحنه بیشتر از هر زمان دیگر است.

و این مسئولیت در روزهای پیش رو به جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران و لزوم تشکیل یک مجلس مقتدر و انقلابی بیشتر نمود پیدا می‌کند چون در حساس‌ترین برهه تاریخ و در زمان بروز فرصتی کم‌نظیر برای خنثی کردن فتنه‌های مکرر دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب و پایه‌گذاری تمدن عظیم اسلامی هستیم.

شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن لبیک مجدد به فرمان‌ها رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل (ره)، شروع ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی را به آحاد مردم شریف استان قم، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه راهبری مقام معظم رهبری مدظله‌العالی از درگاه خداوند منان مسئلت دارد.

شورای اسلامی شهر مقدس قم