تعامل مدیریت شهری و حوزه سلامت، ره‌آورد‌ خوبی در پیشگیری از کرونا و مدیریت بحران دارد
تعامل مدیریت شهری و حوزه سلامت، ره‌آورد‌ خوبی در پیشگیری از کرونا و مدیریت بحران دارد
حسن بختیاری گفت: این شورا آمادگی دارد در حوزه بهداشت، درمان و سلامت همه مطالبات و خواسته‌ها در ارتباط با مدیریت شهری را پیگیری کند و با تعامل و هماهنگی، قدم کوچکی برای مقابله با کرونا بردارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن بختیاری در جلسه اعضای شورای اسلامی شهرمقدس قم با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: مدیریت شهری رابطه نزدیکی با سلامت دارد و در بخش‌های خدماتی دارای رسالت‌ سنگینی است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: تعامل مدیریت شهری و حوزه سلامت، ره‌آورد‌ خوبی در پیشگیری از کرونا و مدیریت بحران دارد.

وی بیان کرد: باید بتوانیم در سایه تعامل شورا و علوم پزشکی در حوزه سلامت، شرایط را برای زندگی مردم بهتر کنیم تا این بحران سپری شود.

بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از محورهای مهم در مدیریت شهری، بحث پسماندهای بیمارستانی است و ما باید بتوانیم با ایجاد شرایط مناسب، این دغدغه را از بین ببریم.

وی تصریح کرد: ما برای مدافعان سلامت، آرزوی توفیق و سلامت داریم و در خدمت‌رسانی و مدیریت بحران، یک بال را علوم پزشکی و دیگری را مدیریت شهری می‌دانیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: این شورا آمادگی دارد در حوزه بهداشت، درمان و سلامت همه مطالبات و خواسته‌ها در ارتباط با مدیریت شهری را پیگیری کند و با تعامل و هماهنگی، قدم کوچکی برای مقابله با کرونا بردارد.

در ادامه این جلسه حسن طلایی عضو شورای اسلامی شهر قم نیز عنوان کرد: پرستاران و پزشکان و کادر درمانی تلاش زیادی برای مقابله با بحران کرونا به کار گرفتند و مردم در ایام کرونایی با بسیاری از این تلاش‌های ارزنده آشنا شدند و قدردان آن هستند.

وی تصریح کرد: امید است شرح این بیماری و ویروس منحوس از سر بشریت رفع شود، ما نیز در حد توان خود در حوزه مدیریت شهری، یاری‌گر طرح‌های اجتماعی و خدماتی و شهری در حوزه سلامت هستیم.