سردیس شهدای انقلاب میراثی برای نسل آینده است
سردیس شهدای انقلاب میراثی برای نسل آینده است
مالکی با تاکید براینکه سردیس های شهداء یادگاری است برای آیندگان که الگوهای معاصر را بشناسند، تصریح کرد: این اقدام سیما و منظر شهر را مزین به چهره‌های ماندگار می‌کند علاوه براینکه افق آینده کشور را به نمایش می‌گذارد تا نسل آینده مسیر طی شده را ببینند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن مالکی نژاد با اشاره به برگزاری سمپوزیوم سردیس شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با توجه به برگزاری کنگره شهدا باید نمادهایی از ارزشهای اسلامی انقلابی در این برنامه نمایش داده شود و برای شهر خروجی داشته باشد تا پیام و ارزشهای انقلاب را به نسل های آینده انتقال دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با تاکید براینکه این سردیس‌ها یادگاری است برای آیندگان که الگوهای معاصر را بشناسند، تصریح کرد: این اقدام سیما و منظر شهر را مزین به چهره‌های ماندگار می‌کند علاوه براینکه افق آینده کشور را به نمایش می‌گذارد تا نسل آینده مسیر طی شده را ببینند.

مالکی‌نژاد با بیان اینکه کنگره شهدای استان قم آبان ماه برگزار شود، ادامه داد: به دلیل شرایط کرونا هر گونه تغییری در روند برگزاری این کنگره اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته مالکی نژاد، کنگره شهدای استان قم با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی شهر و نهادها برگزار خواهد شد.