بخشش ۶۰ میلیاردی عوارض شهرداری قم در حمایت از ساخت هتل
بخشش ۶۰ میلیاردی عوارض شهرداری قم در حمایت از ساخت هتل
رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم گفت: برای حمایت از احداث هتل‌های ۴ و ۵ ستاره تمام عوارض ساخت در شهر قم با رقم صفر محاسبه می‌شود و در این پروژه نیز بیش از ۶۰ میلیارد تومان عوارض بخشیده شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم؛ اعضای شورای اسلامی شهر قم در یک‌صد و نهمین جلسه این شورا که عصر دوشنبه برگزار شد بر حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری در احداث مجتمع‌های رفاهی و هتل‌های ۴ و ۵ ستاره در بلوار پیامبر اعظم (ص) تاکید کردند.

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم در ابتدای این جلسه ابراز کرد: یک باب هتل ۴ ستاره در میدان سمیه ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) با ۶۹ درصد سهم شهرداری و ۳۱ درصد بخش خصوصی به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

مجید اخوان یادآور شد:مساحت این هتل ۸ هزار و ۴۰۰ مترمربع به‌صورت ناخالص است که سهم شهرداری ۵ هزار و ۳۰۰ متر می‌شود و ۵۹ میلیارد تومان فقط برای احداث آن هزینه شده است.

او تاکید کرد: برای حمایت از احداث هتل‌های ۴ و ۵ ستاره تمام عوارض ساخت در شهر قم با رقم صفر محاسبه می‌شود و در این پروژه نیز بیش از ۶۰ میلیارد تومان عوارض بخشیده شده است.

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم یادآورشد: شهرداری قم برای تامین بخشی از هزینه‌های نقدی پیشبرد طرح‌های عمرانی در احداث یک طرح مسکونی در بلوار غدیر مشارکت کرده است.