نگهداری ۳۸۰۰ پرنده در باغ پرندگان قم
نگهداری ۳۸۰۰ پرنده در باغ پرندگان قم
اخوان با اشاره به مدت زمان پیمان 4 ساله پیمانکار پرندگان در باغ پرندگان قم اظهار داشت: طبق این قرارداد ۹۹ گونه به تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ پرنده در باغ پرندگان نگهداری و هرسال ۱۰ گونه جدید با تعداد ۳۵۰ عدد به آن اضافه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، در یک‌صد و پنجاهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که به‌صورت علنی و رسمی در ساختمان شهید باکری با حضور شهردار قم و معاونان وی برگزار شد، لایحه اخذ مجوز قرارداد تکمیل و مشارکت، تجهیز و بهره‌برداری از باغ پرندگان به نظر موافق کمیسیون موردبررسی قرار گرفت.

مجید اخوان  مدت قرارداد را ۴ سال اعلام کرد و افزود: طبق این قرارداد ۹۹ گونه به تعداد ۳ هزار و ۸۰۰ پرنده در باغ پرندگان نگهداری و هرسال ۱۰ گونه جدید با تعداد ۳۵۰ عدد به آن اضافه می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: طبق این قرارداد سرمایه‌گذار موظف است طی دو ماه باغ را به بهره‌برداری برساند.

در ادامه عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر کاهش زمان برای افتتاح پروژه، تصریح کرد: بازگشایی باغ پرندگان یکی از مطالبات به‌حق مردم بوده و ما نسبت به آن مسئول هستیم.

سپس محسن محرری هزینه نگهداری پارک را جزء قرارداد و بر عهده سرمایه‌گذار عنوان و خاطرنشان کرد: نگهداری فضای سبز باغ پرندگان بر عهده شهرداری بوده و ۵۰ درصد از بهای بلیت و امتیاز رستوران، غرفه عکاسی و غرفه تنقلات به مجری باغ پرندگان واگذارشده است.