بازگشت سرمایه‌های اجتماعی با راه اندازی پروژه‌های تفریحی در قم
بازگشت سرمایه‌های اجتماعی با راه اندازی پروژه‌های تفریحی در قم
اخوان رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به این مهم که راه اندازی پروژه‌های تفریحی در قم موجب بازگشت سرمایه‌های اجتماعی در شهر خواهد شد، اظهار داشت: توجه به سرمایه گذاران بخش خصوصی باید مورد توجه باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مجید اخوان در جلسه ستاد عالی سرمایه گذاری شهرداری قم با اشاره به اینکه شهربازی سالاریه و میدان ۷۲ تن دو پروژه قدیمی تفریحی در شهر قم هستند، اظهار داشت: مشکلاتی که برای این دو مجموعه پیش آمد، موجب ایجاد یک ذهنیت منفی در مردم شده است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم افزود: در حال حاضر جذب سرمایه‌گذار برای احیای شهربازی میدان ۷۲ تن با جدیت در حال پیگیری است و به این موضوع باید به عنوان راهی برای بازگشت سرمایه های اجتماعی نگاه کنیم.

اخوان اظهار داشت: در عرصه شکل‌دهی به پروژه‌های تفریحی شهرداری نباید به طور مستقیم وارد شده و خودش اقدام به هزینه و خرید تجهیزات کند بلکه کار باید از طریق سرمایه گذار پیش برود.

وی با تاکید بر لزوم دعوت از سرمایه گذاران توانمند و ایجاد شهربازی‌های به‌روز در قم، گفت: باید این ذهنیت منفی را از بین ببریم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قم به پروژه فاز پنج عمار یاسر اشاره کرد و افزود: سیاست شهرداری در این پروژه باید تسهیل گری برای سرمایه گذاری بخش خصوصی باشد.

اخوان همچنین به تملک‌های سنگین پیش رو در این پروژه اشاره کرد و گفت: شهرداری باید برنامه‌ریزی مناسب برای توافق با مالکان را انجام دهد.