جبهه دفاع امروز مسؤولان رسیدگی به وضع مردم است
جبهه دفاع امروز مسؤولان رسیدگی به وضع مردم است
جلالی با تأکید بر این که همه ما در برابر خون شهیدان مسؤولیت داریم و باید پاسخگو باشیم، گفت: جبهه دفاع امروز ما در برابر هجمه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دشمنان رسیدگی به وضع مردم است.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، «عبدالله جلالی» عصر امروز(دوشنبه ۳۱ شهریور) در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بی شک باید قدردان تلاش ها و زحمات و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باشیم و همه ما مدیون خون شهیدان هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: حقیقتا دفاع مقدس یادآور رشادت ها، از خودگذشتگی ها، ایثار و جان فشانی مردم ایران و بسیجیان عزیز و سپاهیان و ارتشیان ملت شریف ما هست که با تمام توان و قدرت و با هدایت امام راحل توانستند جنگ را اداره کرده و در برابر دشمن ایستادگی کنند.

وی با بیان این که همه ما در این جلسه به نوعی آن دوران را به خاطر داریم، گفت: فراموش نمی کنیم که چه عزیزان و چه بزرگوارانی را از دست دادیم، شهدایی که با علم و آگاهی و معرفت این مسیر را طی کردند و به سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) پیوستند، اما مفتخریم که این شهدا در مسیر دفادع از اسلام و انقلاب و شرف و عزت و ناموس ایران اسلامی از پیش ما رفتند.

جلالی تصریح کرد: امروز هم شاهدیم که جبهه های جنگ در ابعاد مختلف هنوز وجود دارد و حتی گسترده تر از گذشته نیز شده و تا زمانی که دشمن هست جبهه دفاع از اسلام هم باقی است، دشمنانی که از گذشته دور برای از بین بردن دین و اسلام از همه تلاش های خود بهره برده اند.

وی با بیان این که میدان مبارزه با دشمن در دوران دفاع مقدس بیشتر در حوزه نظامی بود ولی امروز دشمنان ما حوزه اقتصاد، فرهنگ و اجتماع را بیشتر از حوزه نظامی هدف گرفته اند، اما مردم هوشیار و آگاه ما هرگز فریب دشمنان را نخورده و دست از آرمان های انقلاب و امام راحل برنمی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که دفاع امروز ما در عرصه مسؤولیتی که داریم، دفاع از حقوق مردم است، گفت: مسؤولیت ما امروز بیش از گذشته سنگین است و باید هرچه تلاش داریم انجام بدهیم تا به ویژه در قم که خاستگاه انقلاب اسلامی است، شرمنده مردم انقلابی و عزیز خود نباشیم و بتوانیم دین خود را به انقلاب و این شهر مقدس ادا کنیم.