روحیه جهادی، تکیه بر داخل و نیات الهی دوران دفاع مقدس الگوی مسؤولان امروز
روحیه جهادی، تکیه بر داخل و نیات الهی دوران دفاع مقدس الگوی مسؤولان امروز
حجت الاسلام آتش زر با اشاره به برکات و نتایج دفاع هشت ساله از انقلاب اسلامی گفت: روحیه جهادی، تکیه بر داخل و نیات الهی دوران دفاع مقدس الگوی مسؤولان امروز باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، حجت الاسلام «سید محمد آتش زر» ضمن عرض تبریک و گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس به تعبیر امام راحل یک نعمت بزرگ برای ما بود چراکه در ابتدای جنگ خیلی ها نگرانی داشتند ولی مضمون کلام امام این بود که در کوران این گونه حوادث است که انسان ها آبدیده می شوند.

رئیس شورای استان قم با اشاره به نتیجه و ثمر دفاع هشت ساله ایران اسلامی از انقلاب و خاک کشور خاطرنشان کرد: دشمن ابرقدرتی که هیچ کس را بالاتر از خود نمی دید امروز به برکت همان دفاع مقدس به جایی رسیده که قدرت کج نگاه کردن به جمهوری اسلامی را ندارد به علاوه این که سردار سلیمانی ها و شهدای مدافع حرم نیز از برکات این دفاع مقدس بود.

وی بیان داشت: امروز ما از نظر نظامی به جایی رسیده ایم که وقتی ایران در جواب شهادت سردار سلیمانی پادگان آمریکایی ها را در عراق هدف قرار داد و آمریکا به دنبال انتقام از ایران افتاد، خود آمریکایی ها به ترامپ گفته بودند اگر ما دوباره به ایران حمله کنیم دیگر نخواهیم توانست از پس آنها برآییم.

حجت الاسلام آتش زر یادآور شد: نتیجه آن دفاع هشت ساله نمود ویژه ایثار و شهادت بود؛ جوان هایی که جان خود را کف دست گذاشته و در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل شرکت کردند، عده ای شهید شدند، عده ای مجروح و عده ای هم با کوله باری از خاطرات و تجربیات به خانه برگشتند و حسرت رفقای خود را می خورند که از آنها جامانده اند.

وی با اشاره به حضور نزدیک به سه ساله خود در کنار رزمندگان دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بنده در آن جا از نزدیک می دیدم که رزمندگان و مجاهدان در اوج سختی و کمبود امکانات در حال دفاع از ارزش های اسلامی بودند و تنها تکیه و پشتوانه شان نیز کمک و امداد الهی بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: نتیجه آن مجاهدت ها این شد که حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان را به دشمن ندادیم و توانستیم از عزت و شرافت خودمان دفاع کنیم، بنابراین اگر امروز هم نگاه ما به دست قدرت الهی و تکیه مان بر توان داخلی باشد قطعا پیروز هستیم.

وی با تأکید بر این که در دوران دفاع مقدس هیچ کس انتظار کمک از کشورهای دیگر نداشت، گفت: امروز مسؤولان به ویژه دولتی ها باید دست امید خود را از بیگانگان قطع کنند، چرا وقتی جوانان ما در صنایع پیشرفته و پیچیده ماهواره ای و موشکی و هسته ای به اوج افتخارات رسیده اند، هنوز در صنعت خودرو سازی که کار سختی هم نیست، مشکل داریم؟

حجت الاسلام آتش زر در پایان خاطرنشان ساخت: مشکل اصلی امروز ما در حوزه مسائل اقتصادی است که اگر بخواهیم حل شود باید با همان روحیه های جهادی رزمندگان دفاع مقدس به میدان بیاییم و امیدمان تنها و تنها به خدای متعال و قدرت داخلی خودمان باشد قطعا پیروز خواهیم بود و به عقیده من تغییر این اندیشه و تفکر برای دولتی ها از نان شب هم واجب تر است.