نیروی انتظامی امنیت بوستان‌های ناامن شهر را تامین کند
نیروی انتظامی امنیت بوستان‌های ناامن شهر را تامین کند
حسن مالکی نژاد گفت: شهرداری هزینه زیادی را برای ایجاد بوستان‌ها می‌کند و هزینه زیادی هم در تأمین و نگهداری آن‌ها دارد اما برخی بوستان‌ها در شهر برای مردم ناامن است و نیاز است راه حلی پیدا شده و با هماهنگی نیروی انتظامی و امکاناتی که شهرداری دارد بتوانیم فضایی که اینهمه هزینه برای آن شده استفاده شود و مردم احساس امنیت کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، حسن مالکی نژاد ظهر امروز در یکصد و شصت و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی بدون هیچ ادعای در حال خدمت به مردم هستند اظهار کرد: امیدواریم روزی برسد که تمام مسوولان با این روحیه جهادی خدمت به مردم را در دستور کار داشته باشند.
وی بیان کرد: کارهایی که امروز نیروی انتظامی انجام می‌دهد بیشتر جنبه علمی دارد تا بتوانند بستر جرم و جنایت را در سطح شهر کاهش دهند و به حداقل ممکن برسانند.
عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکیدبر اینکه یکی از مشکلات ما بحث بوستان‌ها است افزود: شهرداری هزینه زیادی را برای ایجاد بوستان‌ها می‌کند و هزینه زیادی هم در تأمین و نگهداری آن‌ها دارد اما برخی بوستان‌ها در شهر برای مردم ناامن است و نیاز است راه حلی پیدا شده و با هماهنگی نیروی انتظامی و امکاناتی که شهرداری دارد بتوانیم فضایی که اینهمه هزینه برای آن شده استفاده شود و مردم احساس امنیت کنند.
وی اذعان کرد: این هدر رفتن بودجه بیت المال در ایجاد و بهره برداری از بوستان‌ها که فضایی برای نشاط و شادابی مردم بوده، است.