تلاش برای افزایش ماندگاری زائر در قم / بلوار پیامبر اعظم(ص) مقصد سرمایه‌گذاری
تلاش برای افزایش ماندگاری زائر در قم / بلوار پیامبر اعظم(ص) مقصد سرمایه‌گذاری
عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم شهر قم مسئله گردشگری و افزایش ماندگاری زائر است که برای تحقق این موضوع بلوار پیامبر اعظم(ص) محور قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شورای شهرقم، عبدالله جلالی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با آیت الله العظمی علوی گرگانی که با حضور شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر و برخی مدیران شهری صورت گرفت، با اشاره به نامگذاری روز قم در شورای فرهنگی عمومی استان، اظهار داشت: این اتفاق با مصوبه شورای اسلامی شهر قم صورت گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قم نامگذاری روز قم را امر مبارکی دانست و افزود: این روز می‌تواند بهانه خوبی برای پیگیری امور مربوط به شهر و شناساندن قم به دیگران باشد.

جلالی ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های قم که برای توسعه شهر مغفول مانده جذب سرمایه گذار در راستای جذب زائر است.

وی با اشاره به دغدغه ماندگاری زائر در شهر قم، افزود: در این زمینه اقدامات موثری توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر قم صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بلوار پیامبر اعظم(ع) را محور سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه زائر دانست و گفت: سرمایه‌گذاران وارد این محور شده و شهرداری با آنها مشارکت می‌کند تا با شکل‌گیری خدمات شایسته برای زائرین، ماندگاری آنها در قم بیشتر شود.