قم الگوی تمام شهرهای اسلامی باشد/ مسئولان از خدمت به قم خسته نشوند
قم الگوی تمام شهرهای اسلامی باشد/ مسئولان از خدمت به قم خسته نشوند
آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان با اشاره به وجود ناملایماتی در مسائل اجرایی خطاب به شهردار قم، گفت: از خدمت به قم خسته نشوید و قم را به الگوی تمام شهرهای اسلامی تبدیل کنید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقم، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر و برخی مدیران شهری با وی، با اشاره به اهمیت شهر قم، اظهار داشت: قم را در تمام زمینه‌ها باید یک شهر استثنایی دید.

مرجع تقلید شیعیان با تقدیر و تشکر از اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف، افزود: سخنان شما برای من بسیار بشارت‌آمیز بود و مشخص است که در شهر قم موفقیت‌های خوبی ایجاد شده اما نباید به این مقدار بسنده کنیم.

این مرجع تقلید با اشاره به عنایت عجیب امام صادق(ع) به شهر قم، اظهار داشت: ایشان در حدیثی می‌فرمایند قم شهر علم و تقوا است و علم از این شهر به دنیا منتشر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه چنین شهری باید در همه مسائل الگو باشد، اضافه کرد: چه در مسائل اخلاقی و فرهنگی و چه در مسائل دیگر، قم باید به شهری تبدیل شود که تمام مردم آن را مثال بزنند و از خوبی‌هایش متعجب شوند.

آیت الله العظمی علوی گرگانی گفت: ما همیشه دلمان می‌خواهد چنین شهری داشته باشیم که الگویی در ایران و دنیا باشد. این هدف اگر در وجود انسان باشد، از تلاش کردن خسته نمی‌شود.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شهرداری قم در حوزه‌های مختلف خطاب به شهردار قم، افزود: شما این شهر را آباد کردید و بسیار زحمت کشیدید اما از ادامه کار هم خسته نشوید.

این مرجع تقلید با اشاره به ناملایماتی که در کار اجرایی وجود دارد، اضافه کرد: ممکن است چهار نفر حرفهایی بزنند که شما را دلسرد کند اما شما در کارتان کوتاهی نداشته باشید هر چه می‌توانید از فرمایش امام صادق(ع) استفاده کرده و قم را الگوی تمام شهرهای اسلامی کنید.