لزوم تعیین تکلیف کاربری‌های تجاری در پردیسان
لزوم تعیین تکلیف کاربری‌های تجاری در پردیسان
جلالی گفت: لازم است راه و شهرسازی زمین‌های تجاری پردیسان را در اختیار مردم قرار دهد و تاجایی که شده شهرداری و شورا با ارائه کاربری موقت تجاری مشکل را حل کرده و انتظار داریم راه و شهرسازی توجه جدی به این مساله داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عبدالله جلالی بحث آسفالت و حمل و نقل پردیسان را مورد توجه قرار داد و گفت: شهرداری در حوزه تکمیل شوارع و معابر پردیسان اعتبارات خوبی را هزینه کرده گرچه توقع داشتیم راه و شهرسازی هم همراهی کند؛ بلوار امامت به عنوان یکی از رینگ‌های مهم ترافیکی پردیسان در یک بخش تکمیل شده بود که لاین دوم با طول بیش از ۷ کیلومتر به زودی تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: در حاشیه این بلوار با وسعت قابل توجهی فضای سبز ایجاد شده که برای آینده منطقه بسیار موثر خواهد بود. البته از شهرداری منطقه خواهشمندیم که نسبت به عدم کاشت گونه‌های اکالیپتوس و کاج حساسیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به پیشینه منطقه پردیسان گفت: این پروژه توسط وزارت راه و شهرسازی ساخته شده و شهرداری از سال ۹۰ مدیریت خدمات شهری منطقه را بر عهده گرفت و توقع ما این است که راه و شهرسازی کمک بیشتری به تکمیل زیرساخت‌های منطقه داشته باشد.

جلالی خلا جدی منطقه پردیسان را اماکن تجاری عنوان کرد و افزود: لازم است راه و شهرسازی زمین‌های تجاری پردیسان را در اختیار مردم قرار دهد و تاجایی که شده شهرداری و شورا با ارائه کاربری موقت تجاری مشکل را حل کرده و انتظار داریم راه و شهرسازی توجه جدی به این مساله داشته باشد.

وی گفت: مردم برای رفع کوچکترین نیازها باید به شهر قم مراجعه کنند که این مطلوب نیست و باید زیرساخت‌های خدماتی لازم در پردیسان فراهم شود.