عملکرد شهرداری قم در حوزه گردشگری و تفریحی مثبت است
عملکرد شهرداری قم در حوزه گردشگری و تفریحی مثبت است
اخوان رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر عملکرد مثبت شهرداری قم در توسعه فضاهای گردشگری و تفریحی در قم، گفت: به شهر قم به‌عنوان ام القرای جهان اسلام و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید با نگاه ویژه‌ای توجه کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر قم، مجید اخوان با توجه به موقعیت فرهنگی و سیاسی شهر قم در کشور و جهان تشیع، اظهار داشت: به شهر قم به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید با نگاه ویژه‌ای توجه کرد.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم اقدامات شهرداری قم را با توجه با شرایط اقتصادی کشور مثبت ارزیابی کرد و افزود: عملکرد شهرداری قم در توسعه شهر به‌خصوص ساخت فضاهای گردشگری و تفریحی بسیار خوب بوده و گام بزرگی در راستای برطرف کردن مشکلات شهر قم برداشته‌شده است.

اخوان ادامه داد: امروز با افتتاح باغ پرندگان و بوستان طبقاتی شهید زین‌الدین سرانه فضای تفریحی و گردشگری قم افزایش چشم‌گیری داشته است.

وی با تأکید برافزایش نشاط اجتماعی و تأثیر آن بر سلامت جامعه، تصریح کرد: امروز جامعه در شرایط سختی قرارگرفته که با ساخت مراکز تفریحی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهر می‌تواند در افزایش نشاط اجتماعی و امید در جامعه تأثیر قابل توجهی داشته باشد.