ترور؛ ماهیت واقعی رژیم خون‌خوار صهیونیستی است
ترور؛ ماهیت واقعی رژیم خون‌خوار صهیونیستی است
دست استکبار جهانی از آستین رژیم مجعول صهیونیستی درآمد و بار دیگر گلی از بوستان انقلاب اسلامی را ناجوانمردانه چید تا به تمامی جهان نشان دهد ترور و جنایت از ماهیت این رژیم خونخوار و خونریز ناشی می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، شورای شهر قم اقدام با صدور پیامی ترور ناجوانمردانه یکی از مدیران متعهد و متخصص، محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قُلْ هَلْ تَرَبَّصُونَ بِنَا إِلَّا إِحْدَى الْحُسْنَیَیْنِ ۖ وَنَحْنُ نَتَرَبَّصُ بِکُمْ أَن یُصِیبَکُمُ اللَّـهُ بِعَذَابٍ مِّنْ عِندِهِ أَوْ بِأَیْدِینَا ۖ فَتَرَبَّصُوا إِنَّا مَعَکُم مُّتَرَبِّصُونَ
بگو که آیا شما منافقان جز یکی از دو نیکویی (بهشت و یا فتح) چیزی می‌توانید بر ما انتظار برید؟ ولی ما درباره شما منتظریم که از جانب خدا به عذابی سخت گرفتار شوید یا به دست ما هلاک شوید، بنابراین شما در انتظار باشید که ما هم مترصد و منتظر هستیم.
سوره توبه آیه ۵۲

خبر ترور یکی از دانشمندان متعهد و متخصص کشور که روز جمعه به دست عاملان رژیم خون‌خوار صهیونیستی و با همکاری منافقان کوردل به شهادت رسد قلب عموم مردم ایران اسلامی را به درد آورد.
دست استکبار جهانی از آستین رژیم مجعول صهیونیستی درآمد و بار دیگر گلی از بوستان انقلاب اسلامی را ناجوانمردانه چید تا به‌تمامی جهان نشان دهد ترور و جنایت از ماهیت این رژیم خون‌خوار و خون‌ریز ناشی می‌شود.
سنت الهی نشان داده است که خون پاک شهدایی چون شهید محسن فخری زاده، الهام‌بخش جوانان این مرزوبوم و محرّک قلوب ایشان در راستای حرکت در مسیر اعتلای ایران اسلامی و مبارزه با استکبار خواهد بود.
اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مبارک مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهید و مردم بزرگ شهر کریمه اهل‌بیت (س)، در این مصیبت بزرگ داغدار هستند و هرگز رشادت‌ها و فداکاری‌های این دانشمند بزرگ و شجاع را فراموش نخواهند کرد.