نهم دی ماه روز تجدید حیات انقلاب اسلامی بود
نهم دی ماه روز تجدید حیات انقلاب اسلامی بود
جلالی با بیان اینکه تداوم بصیرت مردم امری مهم در صیانت از انقلاب اسلامی است و باید در همه موقعیت‌ها و دوران‌ها به این بصیرت و تدبیر توجه داشته باشیم، اظهار داشت: همه مسؤولان باید قدردان این بصیرت و تیزبینی مردم بوده و در خدمتگزاری به آنان پایدار باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر مقدس قم، عبدالله جلالی امروز در یکصد و هفتاد و سومین جلسه رسمی علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، با گرامیداشت ایام فاطمیه و همچنین بزرگداشت میلاد حضرت مسیح(ع) و دهه بصیرت اظهار داشت: ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفته است و در این روز حماسه‌ای ماندگار خلق شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: مردم انقلابی ایران در ۹ دی، حماسه‌ای بزرگ آفریدند و این روز در واقع تجدید حیات انقلاب اسلامی بود و مردم بصیر ایران اسلامی در این روز درخشیدند، همچنین روز ۱۹ دی نیز سرآغاز انقلاب اسلامی بود و این ایام با نام دهه بصیرت شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه تداوم بصیرت مردم امری مهم در صیانت از انقلاب اسلامی است و باید در همه موقعیت‌ها و دوران‌ها به این بصیرت و تدبیر توجه داشته باشیم تصریح کرد: خداوند این درایت و تیزبینی را به همه ما عنایت کند در این راه ثابت‌قدم باشیم و ما مسئولان نیز بتوانیم در خدمتگزاری به این مردم پایدار بمانیم.

جلالی خرد جمعی را امری ضروری در تصمیمات مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: بسیاری از تصمیمات با حضور شهردار و بررسی دقیق و رأی اعضا گرفته‌شده است و اگر لایحه‌ای نیاز به اصلاح داشته باشد و گزارشی به شورا ارائه شود به‌طور مستقل پیگیری می‌کنیم و هر تصمیمی که به نفع مدیریت شهری باشد اتخاذ می‌شود.

وی اضافه کرد: در مورد لایحه‌ای پیرامون تسویه کارمندان شهرداری نیز خاطرنشان کرد: در شرایط عادی کارمندی می‌تواند تسهیلاتی بگیرد اما موقع بازخرید و بازنشستگی باید آن را به‌طور کامل تسویه کند و شهرداری باید وضعیت را برای تصمیم‌گیری مشخص کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: موضوع طرح دوفوریتی اخذ مجوّز نام‌گذاری دو منطقه از قم به نام شهید ابومهدی المهندس و شهید شهروز مظفری نیا در دستور کار قرار گرفت و به‌زودی نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

وی در بخش دیگری خاطرنشان کرد: متأسفانه کمبود پارکینگ در قم به‌خصوص هسته مرکزی شهر تبدیل به قصه پرغصه‌ای شده است و مدیریت شهری باید در مورد تملکات جهت احداث پارکینگ تصمیم‌گیری کنند.