لزوم همراهی دولت در تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم
لزوم همراهی دولت در تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم
جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر قم، اظهار داشت: شهر قم در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی نیاز به همراهی دولت دارد. همچنین رفع معضل کمبود تجهیزات و ماشین آلات آتش‌نشانی نیز به اهتمام دولت نیازمند است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی عصر امروز در آیین افتتاح۹۹ پروژه شهری که در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم برگزار شد با اشاره به افتتاح چهار پروژه شاخص عمرانی در شهر قم در این مراسم اظهار داشت: تقاطع غیر همسطح ولیعصر(عج) کارکرد درون شهری و برون شهری داشته و با دست توانمند مهندسین شهرداری اجرایی شده است

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: مهندسین شهرداری قم اثبات کردند که دانش فنی و مدیریت ساخت پل را حتی در ارتفاع ۳۰ متر دارند.

جلالی با اشاره به افتتاح پیاده راه انقلاب افزود: آرامسازی خیابان انقلاب اسلامی در مسیر ساماندهی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) به عنوان یک امر ضروری صورت گرفت.

وی با اشاره به همراهی مردم و کسبه در اجرای این پروژه و رضایت عمومی از آن ادامه داد: مالکین پیاده راه انقلاب جداره سازی را شروع کنند تا زیبایی این محور کامل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهربازی بوستان غدیر، تله سیژ و تقاطع بلوار فردوسی با پیامبر اعظم(ص) در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسند.

جلالی با اشاره به تصویب بودجه سال آینده شهرداری قم، خاطرنشان کرد: بودجه شهرداری با رقم سه هزار و ۶۲ میلیارد تومان به تصویب رسید تا بستری برای حرکت های آینده مدیریت شهری باشد.

وی با اشاره به فعال بودن پروژه های عمرانی در شهر قم با وجود مشکلات اقتصادی، ادامه داد: هیچ پروژه‌ای در شهر قم متوقف نشده به جز دو پروژه‌ای که مشکلات حقوقی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر قم ادامه داد: شهر قم در زمینه ناوگان حمل و نقل عمومی نیاز به همراهی دولت دارد. همچنین رفع معضل کمبود تجهیزات و ماشین آلات آتش‌نشانی نیز به اهتمام دولت نیازمند است.