سال طلایی مدیریت شهری در اتمام پروژه‌های عمرانی
سال طلایی مدیریت شهری در اتمام پروژه‌های عمرانی
جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم سال 99 را سال طلایی مدیریت شهری در اتمام پروژه‌های عمرانی دانست و گفت: اقدامات شهرداری قم و توسعه شهر قابل‌تقدیر بوده و حتی برای زائران و مسافران این تغییرات و توسعه شهر قابل‌توجه است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در چند مرحله، اظهار داشت: امسال مردم شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های زیادی در طول سال بوده و سال طلایی برای مدیریت شهری بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افتتاح ۹۹ پروژه عمرانی در روز مبعث پیامبر اکرم(ص) یادآور شد و افزود: این ۹۹پروژه در حوزه‌های مختلف بوده که مهم‌ترین آن تقاطع غیر هم‌سطح ولی‌عصر(عج) با ویژگی‌های خاص ازلحاظ فنی و موقعیت حمل‌ونقل و ترافیکی است.

جلالی یکی از ویژگی‌های مهم تقاطع غیر هم‌سطح ولی‌عصر(عج) را بیان کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های مهم این پروژه اجرای آن توسط متخصصان و مهندسان سازمان توسعه عمران شهر قم و استفاده از مصالح بومی و ایرانی بوده است.

وی پیاده راه خیابان انقلاب را نیز موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: پیاده راه انقلاب در ادامه رضایت شهروندان و کسبه از اجرای پیاده راه خیابان ارم انجام‌شده و خوشبختانه امروز شاهد ساماندهی نسبی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بوستان حنانه را نیز موردبررسی قرارداد و خاطرنشان کرد: بوستان حنانه و پل ۹ دی باهدف توازن بخشی خدمات و فضای سبز در مناطق مختلف شهری اجرایی شده و امیدواریم شاهد افزایش این توازن در بین مناطق مختلف باشیم.

جلالی مناطق ۲، ۳ و۶ را کم برخوردار دانست و تأکید کرد: این کم برخورداری دلایل بسیاری داشته که یکی از آن عدم فضای کافی است که امیدواریم با همکاری هم ارگان‌های مرتبط به توانمندی این مناطق کمک کنیم.

وی ادامه داد: اقدامات شهرداری قم و توسعه شهر قابل‌تقدیر بوده و حتی زائران و مسافران نیز به این تغییرات و توسعه شهر عکس‌العمل نشان داده و امیدواریم با بازگشایی ۴ معبر اصلی در شهر شاهد ساماندهی بهتر ترافیک نیز باشیم.