روند تملک پارکینگ در قم کُند است
روند تملک پارکینگ در قم کُند است
محسن محرری با انتقاد از وضعیت نه‌چندان مطلوب تملکات برای توسعه ظرفیت‌های پارکینگ شهر، گفت: روند تملک پارکینگ در قم کُند است و با ادامه این روند تحقق بودجه سال جاری شهرداری با چالش همراه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، لایحه اخذ مجوز اصلاح ردیف با عنوان تملک بلوارهای حضرت نرجس(س) و حضرت خدیجه(س) و ایجاد ردیف با عنوان تملک انتهای کوچه ۱۵ شهید کلهری بودجه ۱۴۰۰ شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: روند فعلی تملک‌ها در شهر قم کند شده و طی ماه‌های اخیر تملک چشمگیری رخ نداده است.

عضو شورای اسلامی شهر قم رکود بازار مسکن را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: شهروندان به دلیل شرایط حاکم بر بازار تمایلی برای تعامل با شهرداری قم برای تملک ندارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: پروژه ادامه بلوار جمهوری اسلامی و فاز۵ عمار یاسر طی چند ماه گذشته تزریق مالی نشده و روند عملیات عمرانی آن کاملاً کند شده ست.

وی با انتقاد از وضعیت نه‌چندان مطلوب تملکات برای توسعه ظرفیت‌های پارکینگ شهر، گفت: روند تملک پارکینگ در قم کُند است و با ادامه این روند تحقق بودجه سال جاری شهرداری با چالش همراه خواهد شد.

محرری خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و بازار شهروندان در تملکات شهری درخواست وجه نقد از شهرداری را دارند، درحالی‌که طبق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری قم ۸۰ درصد تملکات باید به‌صورت معوض توافق شود.