دفاع مقدس؛ نماد جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است
دفاع مقدس؛ نماد جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است
رزمندگان غیور اسلام با توکل بر خداوند بزرگ و توسل به اهل بیت علیهم السلام، با کارزاری مواجه شدند که جز لطف و هدایت و عنایت الهی نمی توانست آنان را به پیروزی نزدیک کند، و به واقع این مرحله از تاریخ انقلاب اسلامی، نماد جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره حماسه سازان ایام دفاع مقدس را گرامی داشت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در سیر انقلاب ماست و هیچگاه از ذهن ملت محو نخواهد شد.

(مقام معظم رهبری)

دفاع مقدس، درخشان ترین واژه در کتاب حماسه های عزت آفرین ملت غیور ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند و زیباترین فصل این فرهنگ، پدید آورندگان این حماسه عظیم هستند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا در عالم معنی بود.

بدون تردید انقلاب اسلامی ایران، نعمتی الهی است که به بهای ایثار و پای مردیِ شیر زنان و دلیر مردانِ بسیاری به دست آمد و ۴۳۴۵ ستاره گلگون کفن استان قم شاهدی بر این مدعی در هشت سال دفاع مقدس هستند که نامشان تا ابد بر تارک تاریخ درخشان خواهد ماند.

رزمندگان غیور اسلام با توکل بر خداوند بزرگ و توسل به اهل بیت علیهم السلام، با کارزاری مواجه شدند که جز لطف و هدایت و عنایت الهی نمی توانست آنان را به پیروزی نزدیک کند و زمینه ساز این هدایت، تحوّلی باطنی بود که آن ها را به «انسانیت» و «خویشتن خویش» رهنمون ساخت.

شورای اسلامی شهرمقدس قم، ضمن ادای احترام به سرو قامتان به خون خفته دفاع در برابر دشمن زبون، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را که نماد جان فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف شهر مقدس قم تبریک عمی گوید و از حماسه آفرینی جانبازان، آزادگان، ایثارگران و صبر و استقامت بی مثال خانواده محترم آنان به ویژه خانواده معظم شهدا تقدیر و تشکر می نماید.

شورای اسلامی شهر مقدس قم

۳۱ شهریور ۱۴۰۰