استانداردهای مطلوب قم در ایستگاه‌های آتش‌نشانی/لزوم بهسازی و مرمت ایستگاه‌های فرسوده
استانداردهای مطلوب قم در ایستگاه‌های آتش‌نشانی/لزوم بهسازی و مرمت ایستگاه‌های فرسوده
مهندس امرالهی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت:‌ امروز تعداد ایستگاه‌های خدمت رسان آتش‌نشانی به بیش از 20 ایستگاه رسیده است و در این زمینه قم در حد استانداردهای مطلوب و قابل‌قبول در حال خدمت‌رسانی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، روح اله امرالهی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم از ایستگاه‌های سازمان آتش‌نشانی به مناسبت گرامیداشت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی با اشاره به فداکاری پرسنل این سازمان، اظهار داشت: این روز را به تمام پرسنل سازمان آتش‌نشانی کلان‌شهر قم که بی‌ادعا و بدون توقع با خطر قرار دادن جان‌عزیزشان، از جان و مال همه شهروندان محافظت می‌کنند، تبریک عرض کرده و خاصه از خانواده محترم این دلاور مردان که در این مسیر یاری گر، پدران و همسران خود بوده تشکر ویژه داریم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در مقطع ۵ ساله گذشته تغییرات قابل‌توجهی در زمینهٔ تحول در سازمان آتش‌نشانی قم شکل‌گرفته است، تصریح کرد: امروز تعداد ایستگاه‌های خدمت رسان آتش‌نشانی به بیش از ۲۰ ایستگاه رسیده است و در این زمینه قم در حد استانداردهای مطلوب و قابل‌قبول در حال خدمت‌رسانی قرار دارد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: یکی از نکات مهم، فرسودگی کالبدی برخی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی است که نیازمند مرمت و بازسازی جدی هستند که در بازدید امروز این مشکلات از نزدیک موردبررسی قرار گرفت و شورای اسلامی شهر در زمینهٔ بهسازی این ایستگاه‌ها آماده هرگونه همکاری است.
وی با اشاره ضرورت توجه بیشتر به مشکلات پرسنل سازمان آتش‌نشانی، اظهار داشت: در حوزه مسائل رفاهی، نگاه مدیریت شهری، حمایت و توجه بیشتر به این پرسنل ایثارگر است و شورای اسلامی شهر مقدس قم نیز در این مسیر از هیچ تلاشی برای حمایت از این عزیزان دریغ نخواهد کرد.