باید سهم حمل‌ونقل عمومی را در سفرهای درون‌شهری افزایش دهیم
باید سهم حمل‌ونقل عمومی را در سفرهای درون‌شهری افزایش دهیم
دکتر دهناد با اشاره به هزینه یش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای حمل‌ونقل و ترافیک در شهر قم طی دو سال گذشته، اظهار داشت: متأسفانه شاهد وضعیت مطلوبی در حوزه حمل‌ونقل در کل کشور نیستیم و شرایط کرونا نیز بر این بحران اضافه کرده و باید تلاش کنیم سهم حمل‌ونقل را در سفرهای درون‌شهری افزایش دهیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم،  دکتر سید محمدحسین دهناد در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم که با حضور مسعود طبیبی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت ناوگان اتوبوسرانی در شبکه حمل‌ونقل عمومی شهر قم اظهار داشت: ناوگان اتوبوسرانی مهم‌ترین شبکه حمل‌ونقل عمومی شهر قم است.

وی توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی را یک مأموریت مهم در حوزه حمل‌ونقل دانست و گفت: با توجه به اهمیت حوزه حمل‌ونقل، عمده بودجه و منابع مالی شهر قم در این حوزه هزینه شده و در دو سال گذشته بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای حمل‌ونقل و ترافیک در شهر قم هزینه شده است.

رئیس کمسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات شهرداری در کسب درآمد، باید بودجه با مدیریت صحیح و با اولویت‌بندی در این حوزه هزینه شود تا بیشترین بهره را برای شهروندان داشته باشد.

وی با ابراز رضایت از اقدامات انجام‌شده در حوزه حمل‌ونقل در شهر قم تصریح کرد: متأسفانه شاهد وضعیت مطلوبی در حوزه حمل‌ونقل در کل کشور نیستیم و شرایط کرونا نیز بر این بحران اضافه کرده و باید تلاش کنیم سهم حمل‌ونقل را در سفرهای درون‌شهری افزایش دهیم.