با همکاری شهرداری قم؛ آسفالت آسیب‌دیده مدارس قم ترمیم و نوسازی می‌شود
با همکاری شهرداری قم؛ آسفالت آسیب‌دیده مدارس قم ترمیم و نوسازی می‌شود
محمود مسگری با اشاره به اخذ مجوز اجرای تفاهم‌نامه بین شهرداری قم و اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس قم، اظهار داشت: در قالب این طرح و با توجه به بازگشایی تدریجی مدارس با واکسیناسیون عمومی، آسفالت مراکز آموزشی آسیب‌دیده‌ترمیم خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در حاشیه دهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر در جمع خبرنگاران، با اشاره به اخذ مجوز اجرای تفاهم‌نامه بین شهرداری قم و اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس قم، اظهار داشت: در قالب این طرح و با توجه به بازگشایی تدریجی مدارس با واکسیناسیون عمومی، آسفالت مراکز آموزشی آسیب‌دیده‌ترمیم خواهد شد.

وی با تأکید بر آسیب‌پذیر بودن آسفالت برخی از مدارس شهر اضافه کرد: طبق تفاهم‌نامه امضاشده بین شهرداری و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان، نسبت به توزیع روکش آسفالت اقدام خواهد شد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: طبق این همکاری مشترک اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان، قیر موردنیاز را به کارخانه آسفالت قم تحویل می‌دهد و بعد از شناسایی مدارس هدف، شهرداری قم به‌عنوان مجری طرح روکش آسفالت مدارس را نوسازی خواهد کرد.