دانش‌بنیان بودن و مهندسی‌معکوس دو ویژگی بارز سازمان توسعه‌وعمران شهرداری قم است
دانش‌بنیان بودن و مهندسی‌معکوس دو ویژگی بارز سازمان توسعه‌وعمران شهرداری قم است
مهندس آمره عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه کارخانه آسفالت شهرداری می‌تواند نیاز بخش‌های دیگر استان را نیز تأمین کند، گفت: فعالیت‌های دانش‌بنیان و مهندسی معکوس دو ویژگی بارز سازمان توسعه و عمران شهرداری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، معصومه آمره در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از کارخانه آسفالت شهرداری قم اظهار داشت: فعالیت‌های دانش‌بنیان و مهندسی معکوس دو ویژگی بارز سازمان توسعه و عمران شهرداری است.

به گفته وی، توجه و اهتمام ویژه سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به شرکت‌های دانش‌بنیان و مهندسی معکوس و به‌کارگیری گسترده از جوانان خوش‌ذوق و با استعداد شهر جای امیدواری دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری قم ادامه داد: سازمان توسعه و عمران و کارخانه آسفالت هم‌اکنون علاوه بر تأمین نیاز شهرداری می‌تواند نیاز بخش‌های دیگر استان را نیز تأمین کند.

آمره ابراز کرد: نیروهای عملیاتی در مجموعه مدیریت شهری بیشترین و سخت‌ترین مسئولیت‌ها را بر دوش دارند و شورای اسلامی شهر تلاش خواهد کرد تا نسبت به حقوق و مزایا نیروهای عملیاتی توجه بیشتری شود.

وی عنوان کرد: اگر اقدامات سازمان توسعه و عمران شهرداری قم برون‌سپاری یا از ظرفیت بخش خصوصی برای پیشبرد برنامه‌های جاری استفاده می‌شد، هزینه‌های بسیار بیشتری به شهروندان و مجموعه مدیریت شهری تحمیل می‌گشت.