نگهداری زیرساخت‌ها رابطه مستقیمی با رضایتمندی مردم دارد
نگهداری زیرساخت‌ها رابطه مستقیمی با رضایتمندی مردم دارد
دکتر اسلامی با اشاره به اهمیت مساله نگهداری امکانات و زیرساخت های شهری، گفت: تعمیر، نگهداری و افزایش عمر مفید امکانات شهری ارتباط مستقیمی با رضایتمندی شهروندان دارد و باید در زمان مناسب و قبل از اینکه هزینه مدیریت شهری بیشتر شود انجام بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم روز دوشنبه ۲۶ مهر ماه به ریاست دکتر حسین اسلامی و با حضور دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران و دکتر محمد حسین نوروزی معاون مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورا برگزار شد.

دکتر اسلامی رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت مساله نگهداری امکانات و زیرساخت های شهری، گفت: تعمیر، نگهداری و افزایش عمر مفید امکانات شهری ارتباط مستقیمی با رضایتمندی شهروندان دارد.

وی با تاکید بر ضرورت بموقع ترمیم و روسازی معابر شهری، اظهار داشت: این مساله با رضایتمندی شهروندان ارتباط مستقیم دارد و باید در زمان مناسب و قبل از اینکه هزینه مدیریت شهری بیشتر شود انجام بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی به هفته وحدت، بیان کرد: موضع جمهوری اسلامی در خصوص وحدت بین مسلمانان کاملا شفاف و روشن است و سرویس های امنیتی و اطلاعاتی بیگانگان طی این سالها تلاش کرده اند آن چیزی که کشورهای اسلامی بوجود می آید تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی باشد نه اختلاف بین مسلمانان و صهیونیست ها.

اسلامی خاطرنشان کرد: برخی افراد ساده لوح تحت تاثیر نقشه های اختلاف انگیز دشمنان قرار می گیرند و در زمین دشمن بازی می کنند و علیه مقدسات یک دیگر توهین می کنند.

رییس شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: تنها کسی که از اختلاف بین ملت های مسلمان نفع می برد دشمنان است و فقط دود جنگ آن به چشم ملت های منطقه می رود.