منابع خط A و B قطار شهری قم از محل اوراق مشارکت و یوزانس و فاینانس تأمین می شود
منابع خط A و B قطار شهری قم از محل اوراق مشارکت و یوزانس و فاینانس تأمین می شود
اخوان اظهار داشت: از مصوبات که در خلال شش ماهه در کمیسیون برنامه و بودجه داشتیم تأمین منابع مالی قطار شهری بوده که موافقت شد منابع خط A و B که مصوب شورای عالی ترافیک می‌باشد از محل اوراق مشارکت و یوزانس و فاینانس تأمین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر قم ، مجید اخوان ظهر چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار کرد: از مصوبات که در خلال شش ماهه در کمیسیون برنامه و بودجه داشتیم تأمین منابع مالی قطار شهری بوده که موافقت شد منابع خط A و B که مصوب شورای عالی ترافیک می‌باشد از محل اوراق مشارکت و یوزانس و فاینانس تأمین شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم ابراز کرد: طی شش ماهه ابتدای سال ما به هزار نامه مردمی در کمیسیون رسیدگی کردیم و در حد توان برخی رفع شد.

وی عنوان کرد: به دلیل شرایط خاص قم و قرار گرفتن حرم کریمه اهل بیت(ع)، قم هزینه‌های ملی و بین المللی دارد که نباید آن را مردم آن بپردازند. درحال حاضر عمر اتوبوس‌ها به ۱۰ سال می‌رسد و ناوگان اتوبوس رانی به تنهایی نمی‌تواند به نوسازی اتوبوس بپردازد درحالی که زمانی ۸۲ و نیم درصد هزینه را دولت می‌پرداخت.

اخوان افزود: استان قم در میان هفت استان بزرگ کشور در کسب درآمد نقدی و مجموع درآمدها سرانه ۳۰۰ هزار تومان را داشته که نشان از نامطلوب بودن وضعیت است.