نقش کمرنگ ۳۴ دستگاه و سازمان متولی در حوزه ترافیک/پلیس و شهرداری تنها متولیان ساماندهی ترافیک شهر
نقش کمرنگ ۳۴ دستگاه و سازمان متولی در حوزه ترافیک/پلیس و شهرداری تنها متولیان ساماندهی ترافیک شهر
سرهنگ صدفی رئیس پلیس راهور استان قم با تأکید بر نقش شهرداري و شورای اسلامی شهر در ایجاد هم‌افزایی براي مسائل مرتبط با ترافیک گفت: در حوزه ترافیک بیش از 34 دستگاه و سازمان نقش دارند، اما تنها نقش پلیس و شهرداری دیده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، سرهنگ غلامرضا صدفی در حاشیه جلسه کمیسیون عمران و حمل نقل شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر تداوم همکاری بیش از بیش شورای اسلامی شهر قم با پلیس راهور اظهار داشت: در حوزه ترافیک بیش از ۳۴ دستگاه و سازمان نقش دارند، اما تنها نقش پلیس و شهرداری دیده می‌شود.
وی به نقش شورای اسلامی شهر قم در ایجاد هم‌افزایی بین دستگاه‌ها افزود: شورای اسلامی شهر به‌عنوان مهم‌ترین پشتوانه شهرداری می‌تواند بخش مهمی از مشکلات ترافیکی شهر را ساماندهی کرده و سایر ارگان‌ها را نیز برای حضور فعال‌تر تشویق و ترغیب کند.
رئیس پلیس راهور استان قم، نمایندگان شورای اسلامی را در حوزه ترافیک متخصص خواند و تصریح کرد: خوشبختانه در این دوره از شورای اسلامی شاهد حضور افراد دانشگاهی و متخصص در حوزه ترافیک بوده و امیدواریم با استمرار جلسات تصمیمات خوبی در جهت ساماندهی ترافیک شهر اخذ کنیم.
وی سپس به همکاری شهرداری و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری با پلیس نیز اشاره کرد و گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم همیشه برای حل مشکلات ترافیکی همکاری ۱۰۰ درصدی با پلیس داشته و امیدواریم با دوره جدید مدیریت در این حوزه نیز بتوانیم دیدگاه‌های علمی دکتر طبیبی را به مرحله اجرایی برسانیم.
سرهنگ صدفی ادامه داد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید بتوانیم نظرات دانشگاه و علم را به‌صورت کاربردی و اجرایی تعریف کرده و به یک اتحاد نظری بین شهرداری و پلیس برسیم.