روز قم فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف قم/برنامه‌ریزی ویژه برای افزایش هویت اجتماعی
روز قم فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های مختلف قم/برنامه‌ریزی ویژه برای افزایش هویت اجتماعی
محرری اظهار داشت:‌ تقویت حس تعلق به شهر مقدس قم و افزایش هویت فردی و اجتماعی شهروندان، به همراه بسترسازی جهت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و آشنایی بیشتر شهروندان و مردم ایران با ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی، تاریخی و علمی از اهداف مهم روز قم در سال جاری است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری با اشاره به برگزاری آئین زنگ روز قم و شروع برنامه‌های روز قم در سطح شهر، اظهار داشت: ۲۳ ربیع‌الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به قم با پیشنهاد شورای اسلامی شهر مقدس قم و تصویب شورای فرهنگ عمومی استان، به “‌روز قم” نام‌گذاری و از سال ۹۸ وارد تقویم مناسبت‌های استان گردیده و طی سه سال گذشته برنامه‌هایی جهت بزرگداشت این روز تاریخی که نقطه عطفی در توسعه و سرآغاز فصل نوینی از شکل‌گیری شهر مقدس داشته به اجرا درآمده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: همزمان با سالروز ورود پر خیروبرکت حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم، ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری به همت شهرداری قم در سطح شهر اجرا خواهد شد.

به گفته وی، تقویت حس تعلق به شهر مقدس قم و افزایش هویت فردی و اجتماعی شهروندان به همراه بسترسازی جهت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و آشنایی بیشتر شهروندان و مردم ایران با ظرفیت‌های فرهنگی، مذهبی، تاریخی و علمی از اهداف مهم روز قم در سال جاری است.