بوستان هزار هکتاری در قم احداث می‌شود
بوستان هزار هکتاری در قم احداث می‌شود
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شرایط آب‌وهوایی قم عنوان کرد: شهر قم آب‌وهوای گرم و خشکی دارد که به همین دلیل نیازمند گسترش فضای سبز در سطح شهر هستیم ، با پیگیری های انجام شده بوستان هزار هکتاری در قم احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر قم ، سید مجتبی سبحانی ثابت در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم با ارائه توضیحاتی در خصوص لایحه اخذ مجوز واگذاری عرصه بین اراضی هزار هکتاری پارک کوهستان و منطقه پردیسان اظهار داشت: دولت برای واگذاری این زمین به شهرداری قم در راستای احداث کمربند سبز شهری موافقت کرده است که شورای اسلامی شهر نیز برای اجرایی شدن آن می‌بایست این لایحه را به تصویب برساند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به شرایط آب‌وهوایی قم عنوان کرد: شهر قم آب‌وهوای گرم و خشکی دارد که به همین دلیل نیازمند گسترش فضای سبز در سطح شهر هستیم.

همچنین معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح احداث بوستان هزار هکتاری عرصه بین اراضی پارک کوهستان و اراضی پردیسان، یک پروژه مهم شهری به شمار می‌رود و شامل قسمت‌های مختلفی از جمله فضای سبز، کاربری فرهنگی و تفریحی است.