موقعیت جغرافیایی و محورهای مواصلاتی مزیتی خدادادی برای شهر قم
موقعیت جغرافیایی و محورهای مواصلاتی مزیتی خدادادی برای شهر قم
دکتر دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: شهر قم مزیت‌های خدادادی دارد که یکی از آن‌ها موقعیت جغرافیایی و محورهای مواصلاتی است که کارکرد ویژه دارند و باید به نحو مطلوب از آن استفاده شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سیدمحمدحسین دهناد با اشاره به نام‌گذاری سالروز ورود حضرت معصومه(س) با عنوان « روز قم» اظهار داشت: طبیعتاً برنامه‌ریزی درست و استفاده از این فرصت می‌تواند احساس تعلق شهروندان به شهر قم و افتخاری که آنان به محل تولد و سکونتشان داشته را افزایش دهد.
وی با تأکید بر اینکه این شهر کارکردهای مختلفی دارد که کارکرد اصلی آن علمی و مذهبی است، ابراز کرد: علاوه بر این کارکردها، شهر قم مزیت‌های خدادادی دارد که یکی از آن‌ها موقعیت جغرافیایی و محورهای مواصلاتی است که کارکرد ویژه دارند و باید به نحو مطلوب از آن استفاده شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: در بحث توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل که قطعاً ًبه رشد و توسعه شهر کمک می‌کند نیز باید برنامه‌ریزی کنیم تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قم بتوانیم شهری پیشرو، توسعه‌یافته و آباد را بسازیم.