رشد فرهنگی جامعه در گرو تعامل با هنرمندان است
رشد فرهنگی جامعه در گرو تعامل با هنرمندان است
معصومه آمره نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: تعامل و ارتباط مستمر سیاست‌گذاران شهری با اهالی هنر و رسانه و فعالان اجتماعی، رشد فرهنگی جامعه و بهره‌مندی بیشتر مردم از محصول‌های هنری و فرهنگی را در پی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، معصومه آمره در نشست با فعالان حوزه تئاتر و نمایش، خبرنگاران و مدیران گروه‌ها و نهادهای فعال در حوزه کمک به بیماران خاص با تاکید بر جایگاه هنر و هنرمندان در فرهنگ‌سازی و نشاط اجتماعی اظهار داشت: برگزاری جلسه‌های هم‌اندیشی با اهالی هنر و رسانه و فعالان حوزه‌های اجتماعی، ارتباط میان سیاست‌گذاران شهری با هنرمندان و این افراد را توسعه داده و خروجی آن، رشد فرهنگی و اجتماعی جامعه شهری خواهد بود.

وی افزود: ارتباط مستمر میان هنرمندان با تصمیم‌گیران و مسئولان مدیریت شهری، منجر به کشف استعدادهای بومی در شهر شده و این امر به نوبه خود، نردبانی برای رشد جوانان علاقه‌مند در این زمینه و راهیابی به مدارج بالاتر محسوب می‌شود.

در ابتدای این نشست، تعدادی از حاضران به نمایندگی از فعالان حوزه تئاتر و نمایش استان و همچنین اهالی رسانه و فعالان اجتماعی، به بیان دغدغه‌ها، مشکل‌ها، دیدگاه‌ها و راهکارهای پیشنهادی خود برای حل معضل‌ها شدند.

حمایت از هنرمندان و فعالان اجتماعی و رسانه‌ای در حوزه تبلیغات شهری، بهره‌مندی این گروه‌ها از امکان‌های موجود در عرصه مدیریت شهری و افزایش تعامل‌های دو سویه میان شورا و سازمان‌های مردم‌نهاد، مهمترین مطالبه‌ها و پیشنهادهای حاضران بود.