یکی از میادین قم به نام شهید علی لندی مزین می‌شود
یکی از میادین قم به نام شهید علی لندی مزین می‌شود
نیازمند از نامگذاری یکی از معابر یا میادین شهری قم به نام شهید نوجوان شهید علی لندی خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون میدانی در انتهای خیابان فراشاهی در بلوار ۱۵ خرداد برای این نامگذاری در نظر گرفته‌شده اما امکان جابه‌جایی آن به معبر دیگری وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند امروز در چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به نامگذاری یکی از معابر یا میدان‌های شهری به نام شهید علی لندی اظهار داشت: این طرح در کمیسیون فرهنگی به تصویب رسیده است و شهرداری قم نیز نسبت به جانمایی آن اقدام کرده است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون میدانی در انتهای خیابان فراشاهی در بلوار ۱۵ خرداد برای این نامگذاری در نظر گرفته‌شده اما امکان جابه‌جایی آن به معبر دیگری وجود دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز در این زمینه با درخواست یک طرح دوفوریتی برای نامگذاری یکی از میادین شهری به نام شهید علی لندی ابراز داشت: این طرح در کمیسیون فرهنگی شورای شهر مصوب شده است.

مصطفی ملایی تصریح کرد: شهید علی لندی از شهدایی است که تأثیر زیادی بر جامعه گذاشت و مقام معظم رهبری نیز در این زمینه بیانات روشنگرانه‌ای داشتند.