زبان هنر برای انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت بسیار مؤثر است
زبان هنر برای انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت بسیار مؤثر است
دکتر اسلامی با تأکید بر اینکه ریل‌گذاری و وضع مقررات انجام‌شده جهت برگزاری باشکوه‌تر کنگره ملی شهدای استان یک اقدام بسیار ویژه و مهم است، گفت: برای اثرگذاری کنگره‌های شهدا استفاده از ابرازهای غیرلسانی، مانند زبان هنر بسیار موثر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در بازدید اعضای شورای شهر قم از ستاد کنگره ملی شهدای استان اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت به معنای واقعی کلمه، فرهنگ ناب مسلمانی را تبلیغ و ترویج می‌کند.
وی با بیان اینکه وقتی آخرت را فراموش کرده و دچار دنیازدگی می‌شویم و در این هنگام زمانی که در گلزارهای شهدا حضور پیدا می‌کنیم احساس می‌کنیم که آن‌ها عاقبت‌به‌خیر شدند ابراز کرد: ما جامانده‌ایم، این جاماندگی یک درد بزرگ و عاقبت‌به‌خیری یک درد بزرگ‌تری است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: برای اثرگذاری کنگره‌های شهدا استفاده از ابرازهای غیرلسانی بسیار بهتر از رفتن به سراغ سخنرانی‌های صرف است؛ زبان هنر در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مؤثر است.
وی با تأکید بر اینکه ریل‌گذاری و وضع مقررات انجام‌شده جهت برگزاری باشکوه‌تر کنگره ملی شهدای استان یک اقدام بسیار ویژه و مهم است، گفت: برای پررنگ‌تر شدن نقش بانوان در مدیریت شهری قم، کمیته بانوان و خانواده به ابتکار خانم نرجس نیازمند عضو هیئت رئیس شورای اسلامی شهر قم تشکیل‌شده است.