هزینه یک میلیارد تومانی شهرداری برای کمک به مساجد
هزینه یک میلیارد تومانی شهرداری برای کمک به مساجد
مالکی نژاد با اشاره به اینکه تمام مجتمع‌ها می‌توانند با رضایت کل ساکنان این حسینیه یا نمازخانه را داشته باشند، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ حدود یک میلیارد تومان کمک به مساجد از سوی شهرداری قم صورت گرفته است تا بخشی از مشکلات آن‌ها حل شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن مالکی نژاد صبح دوشنبه در هجدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، به برخی از اقدامات مدیریت شهری قم در حمایت از مساجد اشاره کرد و گفت: در مجتمع‌های مسکونی پردیسان فضاهایی با عنوان حسینیه و دارالقرآن در حال ساخت است و این روند در پردیسان ادامه دارد.

وی تأکید کرد: تمام مجتمع‌ها می‌توانند با رضایت کل ساکنان این حسینیه یا نمازخانه را داشته باشند.

این عضو شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ حدود یک میلیارد تومان کمک به مساجد از سوی شهرداری قم صورت گرفته است تا بخشی از مشکلات آن‌ها حل شود.

وی افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر، در هر بوستانی که فضا وجود داشته و نیاز به مسجد هم باشد، شهرداری مجاز است ۲۰۰ متر از فضای بوستان را به این کار اختصاص دهد.

مالکی نژاد عنوان کرد: پنج مسجد هم در بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌عنوان قرارگاه فرهنگی پایه‌گذاری شده است که در مناسبت‌های مختلف هم این مساجد مورداستفاده خواهند بود.