گلزار شهدای بهشت معصومه(س) به پاتوق فرهنگی تبدیل شود
گلزار شهدای بهشت معصومه(س) به پاتوق فرهنگی تبدیل شود
حجت‌الاسلام استقامت با اشاره به برگزاری ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان قم، گفت: گلزار شهدای مدافع حرم اهل‌بیت (ع) در بهشت معصومه با یک برنامه‌ریزی مدون، باید به یک پاتوق فرهنگی تبدیل شود و روایت گری این مجاهدین دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) در دستور کار باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام استقامت در هجدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به جایگاه خاص گلزار شهدای مدافع حرم اهل‌بیت (ع) در بهشت معصومه، اظهار داشت: از حیث تعداد شهدا و ملیت‌ها، گلزار شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه قم کم‌نظیر است و باید توجه مکفی به این مرکز که امکان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین شهامت این عزیزان را دارد، صورت گیرد.
وی ادامه داد: گلزار شهدای مدافع حرم اهل‌بیت (ع) در بهشت معصومه با یک برنامه‌ریزی مدون، باید به یک پاتوق فرهنگی تبدیل شود و روایت گری این مجاهدین دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) در دستور کار باشد.
وی با اشاره به برگزاری ششمین یادواره ۴۲۳ شهید مدافع حرم استان قم، افزود: باید به کمک این یادواره‌ها، شهدا و نگاه آنان را به مردم معرفی کنیم و آغازگر این حرکت فرهنگی باید مردم شهیدپرور قم باشند، مردمی که آغازگر همه جریان‌های اثرگذار در کشور می‌باشند.