مرکز پژوهش‌های شورای شهر قم تقویت می‌شود
مرکز پژوهش‌های شورای شهر قم تقویت می‌شود
دکتر اسلامی با بیان اینکه شورا به تقویت مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اهتمام و تأکید ویژه دارد، گفت: مرکز پژوهش‌ها بودجه مستقلی از شورای اسلامی شهر قم نداشته و تمام بخش‌های شورای اسلامی شهر باید با استفاده از بودجه‌های تصویب‌شده اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی امروز در نوزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، با اشاره به روز ملی پرستار اظهار داشت: به هر میزان که امنیت شغلی بیشتری برای پرستاران ایجاد شود، امنیت روانی کادر پرستاری و سلامت عمومی جامعه افزایش خواهد یافت.

وی با تأکید بر اهمیت مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر قم، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مرکز یک اقدام کلان جهت استفاده از ظرفیت پژوهش در تصمیمات مجموعه مدیریت شهری قم است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورا به تقویت مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اهتمام و تأکید ویژه دارد، گفت: مرکز پژوهش‌ها بودجه مستقلی از شورای اسلامی شهر قم نداشته و تمام بخش‌های شورای اسلامی شهر باید با استفاده از بودجه‌های تصویب‌شده اقدام کنند.

وی بیان داشت: برای ارتقای خدمات حمل‌ونقل عمومی فرصت مطلوبی در شورای شهر و شهرداری به وجود آمده که باید از این ظرفیت استفاده بهینه‌ای شود.

به گفته اسلامی، مرکز پژوهش‌ها در شورای اسلامی شهر و شهرداری در یک مسیر حرکت کنند و فعالیت‌های آن مکمل یکدیگر هستند.