اقدامات جمعیت هلال‌احمر قم در دوران همه‌گیری کرونا هوشمندانه بود
اقدامات جمعیت هلال‌احمر قم در دوران همه‌گیری کرونا هوشمندانه بود
نیازمند عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به تهیه 1700 دستگاه کپسول اکسیژن و 50 دستگاه اکسیژن‌ساز توسط جمعیت هلال‌احمر قم، فعالیت‌های این نهاد مردمی در طول دوران همه‌گیری کووید19 را هوشمندانه دانست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در بازدید و تقدیر از کادر و داوطلبین جمعیت هلال‌احمر استان قم و جهادگران و مدافعان سلامت، اظهار کرد: تلاش مدافعان سلامت در ایام کرونا جهادی همچون جهاد رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: اقدام جمعیت هلال‌احمر قم در ایام کرونا برای تهیه ۱۷۰۰ دستگاه کپسول اکسیژن و ۵۰ دستگاه اکسیژن ساز بسیار هوشمندانه بود.

به گفته وی، این اقدامات در کنار سایر فعالیت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی امدادگران و داوطلبان در کاهش تلفات جانی بیماران کرونایی در سطح استان قم بسیار مؤثر بوده است.

نیازمند یادآور شد: واگذاری بیش از ۲۵ هزار واگذاری دستگاه کپسول اکسیژن، موجب نجات جان بیش از ۲۰ هزار بیمار کرونایی شده است که این اقدامات هلال‌احمر زندگی‌بخش شهروندان عزیز قمی بوده است.

وی با بیان اینکه ارزش کار داوطلبین و مدافعان سلامت حفظ جان انسان‌هاست ابراز کرد: تقدیر از این اقدامات بشردوستانه در بیان نمی‌گنجد و ارزش کار این عزیزان قطعاً نزد خداوند محفوظ است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های هلال‌احمر قم در طول دوران شیوع ویروس کرونا، گفت: ۴ هزار عضو داوطلب شناسنامه‌دار جمعیت هلال‌احمر قم در ایام کرونا دل‌خوشی بزرگی برای جمعیت بودند که در ایام کرونا و وقوع حوادث به‌صورت جهادی به مردم خدمت‌رسانی نمودند.