تعیین نرخ سرویس مدارس شهر قم
تعیین نرخ سرویس مدارس شهر قم
رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر قم گفت: نرخ سرویس مدارس شهر قم در سال تحصیلی جدید تعیین شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، روح‌الله امراللهی صبح امروز در شصت و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: فاصله تجاری‌های شهر پردیسان بسیار زیاد است و مردم تا دسترسی به مراکز تجاری با مشکلات و دشواری‌های بسیار زیادی روبه‌رو هستند.

وی افزود: برخی از تجاری‌های موقت موجود در شهرک پردیسان قابلیت تجاری‌سازی دائم را داشته که می‌توان با دریافت عوارض تجاری‌سازی دائم بخشی از مشکلات این شهرک در این بخش را حل کرد، در حال حاضر تجاری‌های موجود در شهر پردیسان به‌صورت متناوب هر سه سال تمدید می‌شود.

عضو شورای شهر قم با اشاره به نرخ پیشنهادی حق‌الزحمه رانندگان سرویس ایاب و ذهاب مدارس دانش آموزان سال ۹۷، سرویس عمران و حمل و نقل شورای شهر قم نرخ پیشنهادی حق‌الزحمه رانندگان سرویس ایاب و ذهاب مدارس دانش آموزان سال ۹۷، سرویس ایاب و ذهاب مدارس را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی موجود در جامعه با افزایش بیش از ۷ درصد مخالفت به‌عمل‌آمده است.

وی تصریح کرد: واقعیت این بوده که شهرداری توانایی ادامه منوریل را ندارد، دولت باید این پروژه را تعیین تکلیف و تعیین هزینه کند، منوریل از ابتدا نیز توسط دولت به شهر قم تحمیل‌شده و ازاین‌رو این پروژه شریک درجه‌یکی به نام دولت دارد و امروز باید دولت تکلیف این لقمه گلوگیر را مشخص کند.

عضو شورای شهر قم با اشاره به توقف نهایی منوریل قم عنوان کرد: با نظر شورای شهر قم مبنی بر عدم اختصاص اعتبار برای منوریل عملاً ختم قرارداد منوریل در قم عملیاتی می‌شود. امراللهی تأکید کرد: درصورتی‌که شهرداری و شورای شهر اعتباری به منوریل اختصاص تخصیص ندهند می‌توان ادعا کرد که پرونده منوریل در قم به سرانجام رسیده و پروژه به‌صورت قطعی مختومه می‌شود.