قم میزبان بزرگترین گلزار شهدای مدافعان حرم است
قم میزبان بزرگترین گلزار شهدای مدافعان حرم است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت اظهار داشت: بزرگترین گلزار شهدای مدافع حرم کشور از 5 ملیت مختلف دنیا در شهر قم واقع‌شده و محل دفن این شهدای گران‌قدر در بهشت معصومه(س) می‌تواند تبدیل به یک مرکز فاخر و شاخص در سطح کشور در برپایی برنامه‌های معنوی و بصیرت افزایی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت امروز در ستاد بزرگداشت دهه بصیرت در سالن جلسات فرمانداری قم اظهار داشت: برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه بصیرت لازم است تا موانع و آسیب‌های پیش رو به‌صورت کارشناسی شده مشخص شود.

وی با بیان اینکه خروجی برنامه‌های فرهنگی باید به تعالی فرهنگ عمومی شهر منتهی شود تصریح کرد: صرف ارائه گزارش و عملکرد نمی‌تواند اثر چندانی در سطح جامعه داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: مسئله جهاد تبیینی که طی ماه‌های اخیر مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده، باید به یکی از اولویت‌ها و رویکردهای ویژه‌برنامه‌های دهه بصیرت قرار گیرد.

به گفته وی، یکی از مصادیق امروز جهادتبیینی، روشنگری و تبیین آثار و خدمات انقلاب اسلامی در بین جامعه نخبگانی برای سرایت در بین توده‌های مختلف مردم است.

استقامت خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین گلزار شهدای مدافع حرم کشور از ۵ ملیت مختلف دنیا در شهر قم واقع‌شده و محل دفن این شهدای گران‌قدر در بهشت معصومه(س) می‌تواند تبدیل به یک مرکز فاخر و شاخص در سطح کشور در برپایی برنامه‌های معنوی و بصیرت افزایی شود.