ایجاد احساس مسئولیت امربه‌معروف با ارائه آموزش‌های لازم به مردم در مساجد
ایجاد احساس مسئولیت امربه‌معروف با ارائه آموزش‌های لازم به مردم در مساجد
سعادتمند رئیس شورای اسلامی استان قم با تأکید بر همراهی با مردم با محوریت مساجد و روحانیت برای نهادینه کردن امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: اگر آموزش را وارد مساجد کنیم می‌توانیم همه جامعه را در سطح عمومی امربه‌معروف و نهی از منکر وارد کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاءالله سعادتمند در بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، به اهمیت امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر در ۴۰ سال به‌خوبی انجام‌شده و تجربیات خوبی مانند جامعه ناصحین در دهه ۷۰ و ۸۰ داریم.

وی به تشکیل حلقه‌های صالحین توسط سپاه اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم سطح گسترده‌تری از امربه‌معروف و نهی از منکر را در جامعه داشته باشیم، باید به میان مردم آمده و با محوریت مساجد و روحانیت وارد شویم.

رئیس شورای اسلامی استان قم: گفت: اگر آموزش را وارد مساجد کنیم می‌توانیم همه جامعه را در سطح عمومی امربه‌معروف و نهی از منکر وارد کرده و در سطح تخصصی آن گروه‌های جهادی ورود کنند تا بتوانیم در همه افراد جامعه احساس مسئولیت ایجاد کنیم.