بصیرت تنها سلاح مبارزه با دشمنان است
بصیرت تنها سلاح مبارزه با دشمنان است
دکتر اسلامی با اشاره به گرامیداشت روز نهم دی و حماسه آفرینی مردم فهیم و انقلابی شهر مقدس قم، اظهار داشت: روز ۹ دی، روز بصیرت بوده و امروز شیوه دشمنی دشمنان تغییر کرده و تنها سلاح ما در برابر آن‌ها بصیرت است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در بیست و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، به سالروز ۹ دی اشاره کرد و اظهار داشت: روز ۹ دی، روز بصیرت بوده و امروز شیوه دشمنی دشمنان تغییر کرده و تنها سلاح ما در برابر آن‌ها بصیرت است.
وی توصیه علامه حسن‌زاده را یادآور شد و افزود: گوشمان باید به دهان رهبری باشد که گوشش به دهان امام زمان(عج) است و این آسان‌ترین راه و بهترین راه برای پیروزی در برابر دشمنان است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم، با گرامیداشت عملیات‌های کربلای ۴ و کربلای ۵ ابراز کرد: گرامی می‌داریم نام تمام شهدا را به‌ویژه شهدای کربلای ۴ و کربلای ۵ و شهدای غواصی که با دست‌بسته به سمت معبودشان سفر کردند و زنده دفن شدند و امروز امنیت و آرامش خود را مدیون این شهدا هستیم.
وی سپس در جریان تصویب لایحه اخذ مجوز خرید خدمت ناوگان اتوبوسرانی، با تأکید بر توجه به پرداخت حقوق و مزایای رانندگان تصریح کرد: باید به موضوع تعمیر و نگهداری اتوبوس‌ها نیز توجه بیشتری شود.
اسلامی خواستار بررسی دقیق‌تر طرح قرارداد جدید اتوبوسرانی شد و خاطرنشان کرد: باید به دغدغه تمام نمایندگان پاسخ‌داده‌شده و این لایحه در کمیسیون تلفیق بررسی مجدد شود و تا تصویب نهایی و بررسی مجدد قرارداد، کارهای ابتدایی آن انجام شود.