صداوسیمای مرکز قم جریان ساز مباحث فرهنگی باشد
صداوسیمای مرکز قم جریان ساز مباحث فرهنگی باشد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت با اعلام آمادگی شورای شهر برای همکاری بیشتر با صداوسیما مرکز قم، اظهار داشت: اهمیت و ظرفیت بالای فرهنگی و دینی در شهر مقدس قم واقع شده است و در این زمینه صداوسیمای مرکز قم باید جریان ساز مباحث فرهنگی باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با مدیرکل صداوسیمای قم اظهار داشت: صداوسیما قم در تولید آثار فرهنگی و ارزشی از واحدهای دیگر جلوتر است.
وی با بیان اینکه جریان سازی ویژگی مهم صداوسیما است، خاطرنشان کرد: جریان سازی صداوسیما در تبیین ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی باید جنبه الگوسازی در سطح ملی داشته باشد.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: جریان سازی فرهنگی زمانی به نتیجه می‌رسد که تمام ارکان فعال مانند دستگاه‌های حاکمیتی و مردم و محتوای غنی و اثرگذار به‌صورت هماهنگ و همزمان وارد عمل شوند.
وی با تأکید بر اینکه فرهنگ عفاف و حجاب و زندگی عفیفانه یکی از مباحث مهمی است که دلسوزان و عموم مردم نسبت به آن احساس نگرانی دارند تصریح کرد: لازم است تا فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه تقویت شود.
استقامت یادآور شد: در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم ظرفیت مطلوبی از نظر ایده پردازی و تعامل با صداوسیما مرکز قم برای بهبود بخشی از شاخص‌های فرهنگی وجود دارد.