اثر تقویت هویت‌بخشی جمعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
اثر تقویت هویت‌بخشی جمعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
نرجس نیازمند رئیس کمیته امور بانوان شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اثر تقویت هویت‌بخشی جمعی در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: در شهرهایی مانند قم با تنوع فرهنگی و زبانی، پرداختن به مباحث هویتی و تقویت احساس تعلق‌خاطر بیش از شهرهای شیشه‌ای و یکدست اهمیت دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با مدیرکل صداوسیما قم، اظهار داشت: افزایش هویت شهری و تعلق‌خاطر شهروندان به محل زندگی خود نیازمند اجرای برنامه‌های ریشه‌ای‌تر و ماندگارتری است.
عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: همکاری‌های دوجانبه بین شورای اسلامی شهر قم و صداوسیما مرکز استان می‌تواند در ارائه اطلاعات و تهیه برنامه‌های کمک‌رسان دو طرف باشد.
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهمی که امروز ذهن شهروندان را درگیر کرده مباحث آموزشی و تربیتی برای کودکان و نوجوانان است تصریح کرد: می‌توان با برنامه‌ریزی و همفکری برنامه‌های جذاب‌تری برای ارتقای سطح فرهنگی و هویتی نسل جدید تهیه کرد.
عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم تنوع فرهنگی و قومی قم را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: در شهرهایی مانند قم که از قومیت‌های زبانی و فرهنگی مختلف شکل‌گرفته، احتمال آسیب‌های اجتماعی بیشتر است که همین مسئله سبب می‌شود که نسبت به اقدامات فرهنگی و هویت بخشی جمعی تلاش و برنامه‌ریزی بیشتری انجام بگیرد.