پیام شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت
پیام شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت
حضور ملت ایران در روز نهم دی سال 88، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو ولایت‌فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به‌راحتی هر توطئه‌ای را خنثی می‌سازند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی، شورای اسلامی شهر مقدس قم در پیامی سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی
این جمله‌ی امیرالمؤمنین (ع) را من بارها در سخنرانی‌ها گفتم: الا وَ لا یَحمِلُ هَذَا العَلَم اِلّا اَهلُ البَصَرِ و الصَّبر.
اوّل اهل بَصَر، کسانی که دید درستی دارند، بصیرت دارند، صحنه را می‌فهمند. بصیرت را روزبه‌روز باید زیاد کرد.
مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)

برگ‌های زرین تاریخ شکوهمند ایران بزرگ، آکنده از افتخارات و حماسه‌هایی است که هریک به‌تنهایی برای اثبات غرور و عزت مردم یک سرزمین کافی است.
حضور ملت ایران در روز نهم دی سال ۸۸، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و نظام اسلامی در پرتو ولایت‌فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به‌راحتی هر توطئه‌ای را خنثی می‌سازند.
ملتی که همیشه عزت و شهادت را بر ذلت ترجیح داده و باوجود همه سختی‌ها و فشارها، تسلیم زورگویان نشده و در ورای تاریخ پرافتخار خود، انقلابی شگرف را که الگوی تمام آزادی خواهان و عدالت‌طلبان جهان شده، رقم‌زده است شایسته هزاران بار تقدیر و سپاس است.
در این روزها که به سوگ حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها نشسته‌ایم و مصادف با ایام ترور ناجوانمردانه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان اسوه بصیرت انقلابی و ولایتمداری و اولین سالگرد ارتحال حضرت آیت‌الله مصباح یزدی (رضوان‌الله علیه) است، شاهد حضور رئیس‌جمهور محبوب و مردمی، آیت‌الله رئیسی در قم در روزهای ابتدایی دهه بصیرت هستیم که انشا الله موجب خیر و برکات فراوان برای اهالی عش آل محمد(ص) باشد.
اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با ادای احترام به مقام شامخ آن شهید والامقام و گرامیداشت ایام دهه بصیرت، از درگاه خداوند متعال برای ملت قدردان ایران اسلامی موفقیت و سربلندی و برای رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی ) طول عمر و سلامتی مسئلت دارند.