لزوم انجام کار کارشناسی برای ۲۱ مصوبه سفر رئیس جمهور به قم
لزوم انجام کار کارشناسی برای ۲۱ مصوبه سفر رئیس جمهور به قم
دکتر اسلامی با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به شهر قم اظهار داشت: سفر رئیس‌جمهور به شهر قم با ۲۱ مصوبه همراه بود که باید با کار کارشناسی دقیق موردبررسی و اجرایی شود، امیدواریم تمام مصوبات که به امضای وزرا رسیده است، به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده و دچار مشکل نشود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین اسلامی در بیست و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به شهر قم اظهار داشت: سفر رئیس‌جمهور به شهر قم با ۲۱ مصوبه همراه بود که باید با کار کارشناسی دقیق موردبررسی و اجرایی شود.

وی به‌جایگزینی مونوریل به‌جای خط دو مترو اشاره و بیان کرد: با توجه به اختصاص ۵۶۰ هکتار برای ساخت مسکن و واگذاری مدیریت ۴۸ و ۳۲ هکتاری به شهر قم و هدایت جمعیت عظیمی به سمت پردیسان نیاز به تدابیری برای حمل‌ونقل این مسیر هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم رفع قید فضای سبز در ۴۰ هکتار از زمین‌های جمکران در طرح تفصیلی را اقدامی مهم خواند و ادامه داد: با آزادسازی ۴۰ هکتار در جمکران هم مشکلات شهروندان را حل کرده و هم شهرداری می‌تواند طرح‌های بزرگی در این منطقه اجرا کند.

وی تعیین تکلیف راه‌آهن متروکه در شهر قم را نیز موردتوجه قرارداد و گفت: امیدواریم تمام ۲۱ مصوبه که به امضای وزرا رسیده است باکار کارشناسی دقیق به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده و دچار مشکل نشود.