بودجه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم برای پیشبرد اهداف افزایش یابد
بودجه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم برای پیشبرد اهداف افزایش یابد
دکتر دهناد رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر قم با بیان اینکه بودجه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در سال 1401 باید متناسب با وضع تورم باشد گفت: با بودجه کنونی این سازمان امکان پیشبرد برنامه‌ها ممکن نیست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سیدمحمدحسین دهناد در جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، اظهار داشت: سال ۹۹ درآمد سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری از تبلیغات شهری ۲۳ درصد بوده که هم‌اکنون این منبع درآمدی کاهش‌یافته است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر قم ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرداری قم به دلیل مشغله بالا در فضاسازی در داخل شهر، عملاً فرصت فضاسازی جهت تبلیغات در پارکینگ‌ها را ندارد و ظرفیت این مراکز مغفول مانده است.
وی با اشاره به ظرفیت بالای پارکینگ طبقاتی زائر در جذب تبلیغات محیطی اضافه کرد: روزانه صدها خودرو ، زائر و مسافر از این پارکینگ استفاده می‌کنند، درحالی‌که از فرصت تبلیغاتی آن تاکنون هیچ‌گونه استفاده‌ای نشده است.
دهناد با بیان اینکه بودجه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در سال ۱۴۰۱ باید متناسب با وضع تورم باشد اذعان کرد: با بودجه کنونی این سازمان امکان پیشبرد برنامه‌ها ممکن نیست.
وی یادآور شد: یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در سال آینده برای چراغ‌دار کردن تقاطع‌های شهری توسط این سازمان در نظر گرفته‌شده که در صورت تصویب فقط دو تقاطع را می‌توان چراغ‌دار کرد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر قم اضافه کرد: با راه‌اندازی از پارکینگ ۳۹۰ سلولی چارسو و برخی اقدامات دیگر، ظرفیت‌های پارکینگ شهر قم افزایش خواهد یافت.