ضرورت ادامه کاشت درختان مثمر در فضای سبز شهر قم/تلاش‌ها برای مصرف بهینه آب در فضای سبز شهری قابل‌تقدیر است
ضرورت ادامه کاشت درختان مثمر در فضای سبز شهر قم/تلاش‌ها برای مصرف بهینه آب در فضای سبز شهری قابل‌تقدیر است
حسن مالکی نژاد عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به رویکرد مجموعه مدیریت شهری قم در کاشت درختان مثمر در عرصه‌های شهری و جنگلی، خواستار اجرای 100 درصدی این سیاست جدید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن مالکی نژاد در جلسه شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم که با حضور دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌ها و اقدامات سازمان پارک‌ها و فضای سبز طبق افق و چشم‌اندازهای مشخص دنبال می‌شود و اثر آن هر سال بیش از گذشته در سطح شهر نمایان است.

وی افزایش بهره‌وری و برنامه‌ریزی جهت مصرف بهینه آب را از اقدامات قابل‌توجه سازمان پارک‌ها و فضای سبز دانست و افزود: با توسعه سیستم‌های آبیاری تحت‌فشار و مکانیزه، تخصیص حق‌آبه های شهری، توسعه شبکه و خطوط انتقال و بهره‌گیری از ظرفیت پساب، شاهد توسعه پایدار فضای سبز شهری قم هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم سیاست کاشت درختان مثمر در قم را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: رویکرد کاشت درختان مثمر در قم باید به‌صورت ۱۰۰ درصدی اجرا شود و شهروندان نسبت به توسعه این درختان مطالبات زیادی دارند.

وی با اشاره به مراحل پایانی عملیات عمرانی پیاده راه ارم، ابراز کرد: جمع زیادی از شهروندان قمی نسبت به کاشت درختان مثمر مانند نارنج در این محدوده پیشنهادات خوبی به شورای شهر می‌دهند که نشان می‌دهد مردم نسبت به اجرای طرح‌های عمرانی دقت نظر دارند و شاهد شهری پویا و زنده هستیم.