لزوم پرهیز از فضاسازی منفی در کارهای فرهنگی شهر
لزوم پرهیز از فضاسازی منفی در کارهای فرهنگی شهر
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قم گفت: باید از فضاسازی‌های منفی و نگاه به دیگران در کار فرهنگی پرهیز شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم ، حسن مالکی‌نژاد در مراسم معارفه مدیر عامل جدید سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم، با تاکید بر اینکه کار باید برای خدا و خودسازی باشد، اظهار کرد: خدمت به مردم باید برای خدا و در مسیر خودسازی باشد و همه باید به دنبال تحقق این هدف در کار خود باشند.

وی با بیان اینکه خودسازی برای نیروهای سازمان‌ فرهنگی در اولویت است، گفت: سازمان فرهنگی چشم شهرداری است و نگاه همه به این سازمان است و کارهای این سازمان در بین مردم جنبه مهمی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه کار در سازمان فرهنگی با سازمان‌های دیگر شهرداری متفاوت است، تصریح کرد: کار فرهنگی نگاه مالی نمی‌پذیرد و باید به دنبال این باشیم که کاری که می‌کنیم اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه باید از فضاسازی‌های منفی و نگاه به دیگران در کار فرهنگی پرهیز شود، اظهار کرد: امروز روز کم‌کاری نیست؛ زمانی که رهبر انقلاب از ۵ صبح تا ۱۰ شب کار می‌کنند، ولایت‌پذیری ما این نیست که کمتر کار کنیم.

این انقلاب با خون شهدا بالنده شده و امروز باید با کار و خدمت به مردم بالنده‌تر شود. مالکی‌نژاد با بیان اینکه سازمان‌ فرهنگی باید همچون چشمه باشد و کار از آن بجوشد، خاطرنشان کرد: تک‌تک افراد فعال در سازمان فرهنگی باید اینگونه برخورد کنند.م،